- Właścicielem Sklepu jest:Zoolando24. ul.Hubala 1 Polkowice
tel: 536 719 941
- Niniejszy regulamin, zwany dalej Regulaminem, określa zasady sprzedaży w Sklepie.
- Złożenie zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują po 14 dniach od daty opublikowania ich na stronie internetowej Sklepu. Sklep poinformuje klientów o zmianach mailowo oraz zamieści stosowną informację na stronie głównej Sklepu w terminie 14 dni przed wejściem zmian w życie.
- Ceny towarów prezentowanych w Sklepie Internetowym przedstawiane są w wartościach brutto (zawierające podatek VAT). Wszystkie ceny wyrażone są w polskich złotych. Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki.
- Rejestrując się do Sklepu Internetowego klient wyraża zgodę na gromadzenie jego danych osobowych w celu dokonania transakcji. Dane te nie będą upubliczniane.
- Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
- Sprzedaż prowadzona jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Sklep nie wysyła towarów za granicę.
- Sprzedaż prowadzona jest w systemie wysyłkowym oraz z możliwością odbioru osobistego w siedzibie Sklepu.
- Sprzedaż wysyłkowa prowadzona jest przez firmę kurierską, lub Pocztę Polską. Koszty wysyłki podane są na stronie Sklepu.
- W przypadku wysyłki, towar jest wysyłany w dni robocze, do 3 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym.
- Sklep zastrzega sobie możliwość opóźnienia w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Sklepu. Klient każdorazowo zostanie poinformowany o nowym terminie realizacji zamówienia, jednak nie może on przekroczyć 30 dni.
- Należy bezwzględnie sprawdzić paczkę przy odbiorze w obecności kuriera. Jeżeli uszkodzenie towaru zostanie zauważone przez klienta w późniejszym czasie (do 7 dni kalendarzowych), należy je zgłosić telefonicznie do firmy kurierskiej, albo telefonicznie lub mailowo Sklepowi.
- W przypadku odbioru osobistego należy wcześniej ustalić godzinę odbioru telefoniczne lub mailowo. Możliwymi sposobami płatności są: przedpłata lub płatność gotówką przy odbiorze. Przy wyborze odbioru osobistego i płatności przy odbiorze, maksymalny termin na odbiór zamówienia wynosi 7 dni kalendarzowych.
- Na wpłatę za zakupiony towar, w przypadku przelewu na konto bankowe, czekamy maksymalnie 7 dni kalendarzowych, od daty zakupu. Po tym terminie, przy braku wpłaty, zamówienie zostaje anulowane.
- Na koszt wysyłki składają się koszty usługi Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej oraz koszty opakowania.
- Akceptując regulamin, klient wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT, oraz przesłanie jej drogą elektroniczną, na wskazany w zamówieniu adres e-mail.
- Klient ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży (zwrotu towaru), bez podawania przyczyn, w terminie do 14 dni od momentu dostarczenia towaru.
- Prawo do zwrotu towaru nie przysługuje w przypadku zakupu towarów:
- wyprodukowanych na zamówienie klienta, posiadających cechy wg specyfikacji klienta;
- szybko psujących się lub z krótkim terminem ważności;
- dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- Za moment dostarczenia towaru uważa się moment odbioru towaru przez klienta w siedzibie sklepu, lub odbioru towaru od doręczyciela, którym jest kurier lub pracownik Poczty Polskiej.
- Jeśli klient zażyczył sobie dostawę poprzez przewoźnika nie będącego w standardowej ofercie sklepu, za moment odbioru towaru uważa się moment wydania towaru przewoźnikowi.
- W celu odstąpienia od umowy należy przesłać do sklepu wypełnione oświadczenie odstąpienia od umowy.
- Sklep zwróci pieniądze klientowi w ciągu 14 dni od momentu otrzymania oświadczenia odstąpienia do umowy, jednak nie wcześniej, niż w momencie otrzymania zwracanego towaru, lub też otrzymania dowodu nadania towaru. Klient ma obowiązek zwrócić towar, lub dostarczyć dowód nadania zwracanego towaru, w ciągu 14 dni, od momentu otrzymania przez sklep, oświadczenia odstąpienia od umowy.
- Zwrotowi podlega kwota stanowiąca wartość zamówienia, wraz z kosztami najtańszej możliwej dla tego zamówienia przesyłki oferowanej przez sklep.
- Wszystkie oferowane przez nas towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub importera, o ile na ten towar jest udzielana gwarancja.
- Sklep nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania towarów. Odpowiedzialność za szkody wynikające z nieprawidłowego funkcjonowania urządzeń, obsługiwanych zgodnie z instrukcją, określają warunki gwarancji producenta, importera bądź dystrybutora towaru.
- Reklamacje przyjmowane są drogą mailową, lub pocztą tradycyjną, na adres korespondencyjny Sklepu. Reklamacja zawierać musi: informacji i okoliczności przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju oraz daty wystąpienia niezgodności/wady; żądanie klienta co do sposobu realizacje reklamacji; dane kontaktowe klienta oraz numeru zamówienia.
- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta, w terminie 14 dni.
- Sklep będzie dążyć do rozpatrywania wszelkich reklamacji na drodze polubownej, lub w sądzie polubownym. W przypadku braku powodzenia, sądem właściwym do rozpatrywania sprawy, jest sąd właściwy dla miejsca zamieszkania kupującego.
- Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 2019-11-25.
Email: sklep@normizoo.pl